De ce lucruri trebuie să ții cont dacă vrei să ai un ten sănătos

skin-tommato

Procesul de îmbătrânire este, din păcate, inevitabil și, dacă nu-l poți opri, atunci merită măcar să îi diminuezi efectele, nu?

Iată câteva lucruri de care trebuie să ții cont dacă vrei să îți pătres un ten sănătos și luminos.

1. Renunță la fumat

În afară de toate pericolele despre care știi că vin la pachet cu țigările, mai există și aspectul neplăcut al tenului deshidratat, pătat și iritat. Așa că, primul pas pentru a avea un ten sănătos este să renunți la acest viciu.

2. Evită dușurile fierbinți

Apa fierbinte nu este benefică pentru epiderma ta, cauzând eventuale iritații sau pete roșii, așa că încearcă să nu faci dușuri fierbinți ori să-ți cureți fața cu apă la temperaturi prea ridicate.

3. Bea suficientă apă

Cei doi litri de apă în fiecare zi nu sunt doar un mit. Pe termen lung, deshidratarea va lăsa efecte vizibile și asupra tenului tău, iar ridurile vor apărea mult mai rapid decât în mod normal.

4. Demachiază-te corect

După o zi întreagă în care ai purtat makeup, ai nevoie de o demachiere aprofundată și corectă, pentru a lăsa porii să respire. Folosește apă micelară, dacă ai un ten sensibil, și curăță tenul prin mișcări circulare. Este recomandat să folosești apoi și o loțiune tonică.

5. Folosește creme hidratante

Odată ce te-ai asigurat că îți cureți tenul în mod corespunzător și că ai grijă să nu îl expui la factori dăunători precum temperaturile ridicate, nu uita de cremele pe care trebuie să le folosești în fiecare zi, atât dimineața cât și seara. Caută produse hidratante, dar care să nu-ți încarce tenul. Un exemplu este kit-ul Bioxin Regenerative Anti-Ageing, care conține atât cremă de zi cât și cremă de noapte și despre care testele clinice au reliefat faptul că reduce apariția ridurilor și a liniilor fine cu până la 52%. În plus, ajută la regenerarea celulelor și la elasticitatea pielii.

6.  Ai o alimentație corectă

Și nu în ultimul rând, fii atentă la alimentele pe care le consumi. Evită fast food-ul, mâncărurile grase, zahărul și alimentele procesate. Alege-le, în schimb, pe cele bogate în antioxidanți!